7 Ocak 2008 Pazartesi

Scribble - Beceri Oyunu

Oyunda amaç mürekkep adamlarımızı ulaşacakları yere kadar kazasız belasız götürmek. Mürekkep adamların yoluna çıkan engelleri mouse ile köprüler vb. çizerek kaldırıyoruz. Ancak mouse ile çizdiğimiz yollarin bir süre sonra yok olduğunu ve mürekkebimizin sınırlı olduğunu unutmuyoruz. Mürekkebimiz bittiğinde eski çizdiklerimiz yok olaa kadar beklememiz gerekiyor. Yoksa çizim yapamıyoruz. Ekranı hareket etmek istediğimzde istediğimiz yönde ok işareti çıkana kadar imleci göürüyor ve ok işaretinin üzerinde tutuyoruz.. Oynamak için Tıklayınız

13 yorum:

simya dedi ki...

arkadaşlar farklı bir oyun denemek istiyorsanız öneririm.güzel bir oyun ama sanki bişeyler eksik iki level geçtim sanırım. ugraşıp bu oyunu bitireceğim.

Adsız dedi ki...

Ooo merhaba simya kardeş nerelerdeydin yahu...Oyun benimde hoşuma gitti ben de aynı yerdeyim.Mürekkebin silindiği yerdesin galiba .. bakalım nasıl geçeceğiz....

muhafız dedi ki...

evet çok zevkli oyuna benziyor

muhafız dedi ki...

2. bolümde kaldım ::::::::::(
yol yok

Adsız dedi ki...

:)) Muhafız kardeş ateşlerden bombaya bi çizgi çiz.Ama tam olarak birbirlerine bağlantı yap Ok? O zaman yol açılıyor...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tırtılı parçalayıp öldürebiliyorsunuz benden size ipucu....

Adsız dedi ki...

LEVEL 23. Hakikaten çok zevkli bir oyun yalnız burda takıldım biraz ara verecem...

muhafız dedi ki...

masallah suma kardeş

bu arada çizilecek çizgi hakkında bi ipucu verebilirmisin çizginin üzerinde canlıları gezdirecemmi yoksa yanlız çizgimi çizicem

tırtılı nasıl öldurecez murekkeplemi daha oraya gelemedim ama :)

Adsız dedi ki...

Çizgiyi bombayı patlatmak için kullanacağız muhafız kardeş . Yani Bombadan ateşe ip çekiyomuşuz gibi çizgi yanarak bombaya ulaşınca bomba patlıyor....
Tırtılın üzerine çizgiler çakince dikey olarak tırtıl bölünüyo uafak parçalara ayırmaya çalışıncada ölüyo...
Kolay gelsin kardeş..

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar çok üzgünüm daha önce vermiş olduğum sayfa açılmadığı için bu yeni linki vermek zorunda kaldım, yani kayıtlı veriler silindi malesef :( ...

Adsız dedi ki...

bitti 25 bölümlük bi oyun son bölümde aşağıdan yukarı çıkıyosunuz...Gerçekten müthiş bi oyun...Kolay gelsin arkadaşlar.

simya dedi ki...

arkadaşlar bende bitirdim gerçekten müthiş bir oyun sumaya katılıyorum başarılar.

Adsız dedi ki...

tebrikler simya...