23 Ocak 2008 Çarşamba

Ajan M24-X - ( Covert Frond 1 ) - Oda Oyunu

I. Dünya savaşı sırasında Almanlar tarafından kaçırılan bir bilim adamının bulunması için merkez tarafılan görevlendirilen bir ajan rolündesiniz, Oyunun başlangıcında merkezden aldığınız şifreli mesaj ile göreve başlayıp araştırmanız için verilen adrese gidiyorsunuz, Evden elde edeceğiniz bilgi ve ip uçları kayıp bilim adamının bulunması olayını aydınlatacak değerli bilgiler. Etrafınızdaki ip uçlarını değerlendirip yaratıcılığınızı kullanarak çözebileceğiniz birçok bulmaca var. İyi eğlenceler..Kolay gelsin... Oynamak için Tıklayınız

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Gözde kardeş bulduklarımızı yazalım ok.Daha önce oynamıştım evet şimdi hatırladım....

Adsız dedi ki...

bitane makas buluyosun,onunla dışarıdaki kabloların olduğu yerde(sarmaşıkların arasında)ki yeri kesiyosun
levye ile de dışarıda bir çukuruniçinde vana var orayı levyeyle açıyosun

Adsız dedi ki...

orada bir vana var ama nasıl çalıştığını anlamadım,bir hortum buldum,onuda içeride en sağ taraflarda mahzen gibi bi yer var orda emiş yapan bir aparat var orayı tıklayıp hortumu bırakıyosun,patlak orudan akan suyu tahliye için sanırım

Adsız dedi ki...

öbür tarafa yazmıştım ama şimdide bir kelebek somun gibi bişey buldum ama ne işe yarıyo bilmiyorum.banyoda tıkandım kaldım:)sen naptın hatırlıyabildinmi:)))

Adsız dedi ki...

Yukarıdaki kilitli odaya girdim kitaplıktaki şifreyi çözüp gizli odaya geçtim ama ben de orda kaldım...

Adsız dedi ki...

Aşğıda suyu tahliye edince sol tarafta yerde anahtar var onu aldın değilmi

Adsız dedi ki...

şifre neydi
bakalım belki bulurum bişeyler:)

Adsız dedi ki...

evet aldım

Adsız dedi ki...

Odanın birinden kitap alıyosun onu en altta yerine koyuyosun.Kitaplıkta gezinince el işareti çıkıyor zaten ..Kitaplara bak kartal tarzı resim olan iki kitap var onları çek ...O zaman kapı açılıyor.O kelebek tarzı şeyi o odada kullanıyosun.Ok

Adsız dedi ki...

ewet
bide saati 14.35 e getirdiğinde sana o kelebek vidayı veryo

Adsız dedi ki...

Kardeş güzel gidiyorda saat epey ilerlemiş benim artık uyumam lazım yarın iş var...Gözde sana bişey soracağım müsaade edersen...

Adsız dedi ki...

sor tabiki

Adsız dedi ki...

Çorumla bi alakan varmı ?

Adsız dedi ki...

yok ankarayla var hatta oralıyım:))

Adsız dedi ki...

yarın dewam ederiz ok sumay kardeş?bu arada bişeyler bulur isem yazarım :))))ii geceler sana kardeş

Adsız dedi ki...

Ok sanada kardeş ii geceler..

Adsız dedi ki...

Dayanamadım bitirdim Tobe contunied oldu bende ikinci bölümü ekledim...Sonra oynayacağım artık...Kardeş yarın yazarım çözümü...:))

Adsız dedi ki...

ay ben çıldırıcam ya bulamadım sonunu bir türlü uykum kaçtı dön dolaş aynı yerdeyim

Adsız dedi ki...

yüzük levye gibi demir çubuk moleküle benzer yeşil yuvarlak üçlü top şekil ve kağıtlardan başka bişey bulamadım henüz

Adsız dedi ki...

Yüzüğü , Dış kapıdan girince hemen karşımızda ki resim varya Onun solunda duvarda küçük bi kartal resmi varya oraya götürüyoruz. Oraya takılıyor ve gizli bi oda daha açılıyor....Hadi kolay gelsin kardeş....

Adsız dedi ki...

kimse varmı???

Adsız dedi ki...

çerkezkızı çıktınmı?

Adsız dedi ki...

merhaba suma ... ben 3 tane item bulabildim mavi hortum kibrit gibi birşey birde saatten birşey aldım ..levye falan bulamadım anahtar var hortumu taktıgım yerde suyun için ama alınmıyor

Adsız dedi ki...

Mutfaktan çekmeceden ince bi tel gibi bişi alıyosun onunla kilitli bi kapı var onun kilidini açıyosun levyeyi ordan alıyoruz levyeyle bahçede ki demiri kaldırıyoruz vanayı çeviriyoruz.

Adsız dedi ki...

selam sunay dragon un gizemi adlı oyunu daha önce çözmüşmüydün?veya buradan çözen arkadaşlardan yorum yazan olursa okumayı isterim ben baya çözmeye çalıştım ama sonunu getiremedim:)extrem oyunlarda dragonun gizemi

simya dedi ki...

arkadaşlar farkında değilsiniz ama çok teşekkür ederim banada yardımınız dokundu tekrar tekrar teşekkür ederim.bitirdim.....

Adsız dedi ki...

mavı ypraklrından altındn mavı lastığı alın.
ıleridekı tahta kasadan makası alın.
sonra ağaçlrın arasındakı makınedekı telleri makas la kesın ve kapıdan içeri girin.
soldakı ılk kapıya gırıp şöminenın onnden kıbrıt alın.
şöminenn yanndakı ıkcıyı çekmeceyı açıp içinden kçuk levye alın.
şöminenn yanndakı yerden içeri giirn tahta kapıyı açın ve mavı boruyu oraya takın.
snra soldakı ıkncı kapıya gırın ve saati 2.35 yapın ve anhtarı alın.
snra ordan çıkıp merdıvenn altındakı kuçk kapıyı levyeyle açın ve orda buyuk levye alın.
tekrar dısarı çıkıp sol taraftakı yere gıdın ve demirlerı levyeyle açın.
asağıya ının ve yuvarlak seyı cevırın.
tekrr içeri gırın soldakı ılk kapıya gırın söminenın yanndakı kuçuk yere gırın mavı boruyu taktığımız yerdekı duğmeyı asagı ındırn sular çeklcek ve yerdekı anahtarı alın.
merdıvenlerden yukarı çıkın pencerınn onundekı sıgarann yannda duran seklı ınceleyın ve untmayın.
soldakı kapıya gırın ve yatağin yanndakı abajurun orda duran kıtabı alın.
snra anhtrla sandalyenn yanndakı odaya gırın.
sıgarann yannda duran tablettekı seklın aynısı olan kıtapları tek tek çekın zaten ıkı tane en altakı rafada elımzdekı kıtabı koyalım ve gzlı kapı açlcak.
kapınn yanndakı çekmecelı yere kucuk anhtarı sokun.
ordakı yuzuğu alın.
masann yannda uç tane yuvarlak bişy var onu alın.
abajurlu masadakı kağıtları almayı unutmayın.
alt kata ınelım orta duran cercevenn yannda sandalye var hemn onn ustunde duvarda bı yer vr oraya yuzuğu takın ve açılan yere gırın.
merdıvnlerden asağı ının.
yerde duran syı çakmakla yakın.
hemen yannda brşey vr onu alın.
snra sağa gıdn ve tekrr sağa gıdın.
braz once aldığımz seyden makınede ıkı tane vr aldığmz seyıde onların yanına koyalm ve hemn yanndakı nokta gbı duran seyı asağıya cekelım.
sağa ilerleyın ve demirleri levyeyle kırın ve ordan içeri gırın.
asağıya ınıp sola gıdın ve kıbrıtı yakınve oyun bıtıo.

Adsız dedi ki...

yaw bu yüzüğü taktıktan sonra asağı iniyom ordaki lambayı neyle yakcan!! çakmak falan yok kii