17 Ekim 2007 Çarşamba

Gizemli Tiyatro-3 - Oda Oyunu

Süper bir oyun serisiyle daha sizlerle birlikteyiz.İp uçlarını takip ederek limana kadar gelen dedektif Prescot nehirde ölü olrak bulunan yaşlı sanatçıya ait olduğunu öğrendiği nehir gemisine son anda yetişmeyi başarıyor ve bu gizemli maceranın yeni bir bölümü başlıyor, bu gemi ne taşıyor, nereye gidiyor ve taşıdığı gizemli kargoyu kimlere götürüyor..Gizemi aydınlatmaya çalışın.Oyun yüklendikten sonra play tuşuna basın ve daha sonra regular game seçeneğini işaretleyin. Başarılar...
Oynamak için Tıklayınız

44 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya bu kutunun üstüne ne yazmamız gerekiyor.Çözen varmı arkadaşlar.Yardım...

dnzl dedi ki...

"duo crur bestia" yazmak gerekiyormuş :) kutu açılıyor, sonra saatin olduğu yere çıkıp kürekleri saatin olduğu yere doğru tıklayıp kaçıyorsun, sıra 4. oyunda hadi senide bekliyorum:)

Adsız dedi ki...

Saolasın dnzl sende olmasan yarım kalacaktı oyun.:) burdamısın.

Adsız dedi ki...

ya şu kutunun üstündeki şifreyi bi türlü yazamadım lütfen yardım

Adsız dedi ki...

isimsiz kardeş kutunun üstüne harfleri çevirerek ' duo crur bestia 'yazıyoruz.Dnzl kardeş yazmıştı.

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar ben kürekleri can simidini bide şişeyi buldum ama bundan sonra ne yapacağımı bulamadım yardım lütfeeennnn

cemre dedi ki...

Ya arkadaşlar ben kürekleri can simidini bide şişeyi buldum ama bundan sonra ne yapacağımı bulamadım yardım lütfeeennnn

dnzl dedi ki...

Simitleri bulduğunuz odadan ilerliyorsunuz, dışarda balyoz var onu alıp başladığınız yere geri dönün denize inin, oradaki adamın hizzasına gelip simidi adamın kafasına geçirin, tekrar tekneye çıkın sanırım sol yukarıdaydı yatay bir merdiven var balyozla ona vurun...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben de kutuyu bulamadım nası alıyoruz nerden

Adsız dedi ki...

Kutu geminin kazan dairesinde alt katta ama oraya girebilmek için ordaki elemanı etkisiz hale getirmen gerek....

Adsız dedi ki...

elemanı etkisiz hale getirmeye çalışıyorum ama olmuyo şişeyi üzerine tıklıyorum bitürlü öldüremedim

muhafız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
muhafız dedi ki...

arkadaslar kazan dairesinde ki adamı öldurdum burada takıldım
yardımcı olun

Adsız dedi ki...

Ben geldim arkadaşlar...Lale kardeş yukarıda geminin bacasından içeri atacağız şişeyi o zaman kazan dairesindeki eleman zehirleniyo...

Adsız dedi ki...

Muhafız kardeş içeriyi havalandırman lazım. Sağ ve sol taraftan havalandıracaksın...

muhafız dedi ki...

suma kardes

dnzl kardesin dediği gibi kutuyu açıp kureği aldım ama saatin oraya bırakamıyorum :(

Adsız dedi ki...

Muhafız kardeş saatin oraya bir şey bırakmıyosun.Geminin bacasına çıkman lazım ve daha önce almış olduğumuz küçük bidonu bacanın içine atıyoruz.

Adsız dedi ki...

pardon muhafız kardeş üst yorumlara bakmamıştım bi sn. oyunu açıp bakayım.sen oyunun sonuna gelmişsin.

Adsız dedi ki...

suma kardeş çok sağol

Adsız dedi ki...

sonunda başardım galiba :))))

Adsız dedi ki...

Muhafız kardeş aşağıda kutuyu çözdükten sonra tekrar saati kuruyosun başlığı aldığımız yerde bi kitap var onu alıyoruz daha sonra yukarı saati kurduğumuz yere çıkıp küreklerle adamın olduğu yere tıklıyoruz ve kayıkla kaçıyosun.Ok?

muhafız dedi ki...

kureği elime alamıyorumki adamın ustune tıklıyayım :(


ayrıca adama merdivenden yukarı çıkıp sağ tarafa gidiyom ordan vurmaya çalışıyorum

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar. eğer oralarda biri varsa yardımcı olabilir mi ben balyozu bulamıyorum. şişe kürek simit tamam adamı da simitle aşağı aldım peki ya sonra

Adsız dedi ki...

isimsiz kardeş simiti ve kürekleri aldığın yerde sağ tarafta yol var güverteye çıkan, oraya tıklayıp çıkıyosun balyoz orda sağ tarafta kenarda.

Adsız dedi ki...

muhafız kardeş aşağı bölümde şifreli kutuyu çözdünmü.Yani her şeyi bitirdin sadece gemiden kaçmaya mı çalışıyosun.Eğer Öyleyse yukarı çıktığında ileri gitmeden (yani diğer adam görüntüde olmayacak ) mausla kürekleri sürükleyip kahramanımızın bulunduğu yere tıklayacağız.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şifrey, nasıl yazaqbilirim ve birde küreği nasıl alırım :(( lütfen yardım

Adsız dedi ki...

yani arkadaşlar o kutunun üzerinde harf falan yok nasıl tıklıyoruz açıkça yazarmısınız :((

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu kürekleri sürükleyemiorum kimse yokmu yaa yardım edecek ??

Adsız dedi ki...

kürekleri güvertedeki yatay merdivene sürüklüyoruz merdiven tepede. tabi önce aşağı inip adamı simitle boğmak lazım .bir de allahaşkına havalandırma nerede aşağı inince zehirlendim

Adsız dedi ki...

suma çok sağol

Adsız dedi ki...

arkadaş çok pardon kafa kalmadı balyozla kürekleri karıştırdım. valla kusura bakma

muhafız dedi ki...

suma kardes kurek dediğin şifreli sandığın içinde deilmi?

işte onu kullanamıyorum :(

Adsız dedi ki...

Yok muhafız hardeş kürekler sandıkta deil sandıkta canavarın bir parçası daha var.:).Şimdi anladım.kürekler simit ve şişeyi aldığımız yerdeler.Adamın arkasında sandık tarzı bi şey var onu tıklayınca gidip açıyor ve kürekleri alıyo.Girdiğin kapının sağ tarafında adamın arkasında kalıyo ok.

Adsız dedi ki...

bitti ya çok sağolun

Adsız dedi ki...

acaba 5. oyunda o di�lileri ne yap�yoruz

muhafız dedi ki...

saol suma kardes sonunda bitirdim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kutunun üstünde yazı yok nasıl yazıyoruz yazıyı?

Adsız dedi ki...

lemaris kardeş gözlüğü tak sonra kutuyu tıkla o zaman yazı görünür.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yeni oynamaya başladım şişe patladı ama havalandırmyı nasıl yapacağımı anlamadım.

Adsız dedi ki...

Berna kardeş sağda ve solda borular var.Onların kapaklarına tıklıyorsun açılıyor ve içerdeki gaz dışarı çıkıyor....

Adsız dedi ki...

hepsini çözdüm isterseniz yardım ederim bütün bölümlerde

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben oyuna bu gün başladım şişeyi kazan dairesine attım ama içeriyi havalandıramıyorum havalandırma borusunun tam olarak yeri nerde lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

sağda ve solda kardeş çok net olarak durmuyo görüntü yani belirgin olarak çizilmemiş...yukarıya doğru uzanan ağzı içeriye doğru kapaklı borular..ok?

Adsız dedi ki...

çok teşekkür edrim suma kardeş