Gerekenleri yaparak oyunu bitiriyoruz...Serinin üçüncü bölümü. Oynamak için Tıklayınız
20 Ocak 2008 Pazar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Oyun Parkı - Online Flash Oyunlar - Oyun park - Macera Oyunları - Beceri Oyunları - Oda Oyunları - Yarış Oyunları - Park Oyunları
Gerekenleri yaparak oyunu bitiriyoruz...Serinin üçüncü bölümü. Oynamak için Tıklayınız
Gönderen Powerful zaman: 10:38
Etiketler: Oda Oyunları
Yeniliklerden Haberdar Olmak için E-Mail Grubumuza Katılınız |
8 yorum:
bu seride bitti ark.lar yeni oyun ekleyen yokmu..
çerkezkızı nasıl bitirdin ben bu son bölüme takıldım biraz ayrıntı yazarsan sevinirim.
suma kardeş ordamısın..nerede kaldın tam olarak
aynı anda bende oynayayım şu an en son yüklediğin oyunun 2.bölümündeyim ama zorlanıorum girersen oradan yorum yaz
kardeş iksiri tamamlayamadım, en son çocukların kaçırıldığı odaya geldim ama hiç bişey yapamıyorum...Adam sineğe dönüştü..Diğer taraftan mikseri çalıştırmama izin vermiyor arkadaş..Yumurtayı ve kemik parçasını attım ama eksik bişeyler daha var sanırım...Yani burda tıkandım...
- Posta kutusundan yumurtayı alın.
- Musee de Horreur'a girin Frankeştayn'a tıklayın.
- Kemiklere tıklayın ve iskeleti askı üzerinde tamamlayın.
- Size bir kemik verecek.
- Kırık aynadan bir parça cam alın.
- Mumya eline tıklayın, uçan sargı parçasına tıklayın.
- Sargı vantilatöre sarılınca bir yoyo bulacaksınız.
- Ana görüntüye dönün.
- 100 Dessus Dessous'a girin. Kapının hemen solundaki blendırı alın.
- Inventory'deki aynayı pencereden gelen ışığa tutun.
- Çiçek açılacak ve size mavi tohumlar verecek.
- Ana ekrana dönüp, Le Labo Magie'e girin.
- Sol tezgaha tıklayın ve blender'ı buraya bırakın.
- Prizi tıklayın ve fişi takın.
- Yumurtayı, mavi tohumları ve kemik parçasını blender'a atın.
- Blender'ı tıklayın ve bunları karıştırın.
- Karışım hazırlandıktan sonra, tezgahın sağ alt köşede duran kart kutusunu alın.
- Duvardaki sihirbaz resmini alın.
- Dışarı çıkın ve Monde Paraliele'ye gidin.
- Aynanın karşısındayken sihirbazın resmini karakterinizin üzerine taşıyın.
- Kendinizi bir labirentte bulacaksınız.
- Sağ köşedeki ok tuşlarıyla kırmızı kola ulaşın.
- Gizli bir karavanı ortaya çıkardınız.
- Şimdi iskambil kartı kutusundan Kupa R'yi bulun ve o görünümden çıkın.
- Kupa R elinizde artık. (Birinci bölümden ipucu)
- Gizli karavana gidin. Kartı okuyucudan geçirin.
- Karavanın önündeki basamaktaki sayıları ikinci bölümden edindiğimiz ipucuna göre, 4-2-1 yapın.
- Kapı açılınca sihirbaz dışarı çıkacak siz de kırmızı oka tıklayarak kaçın.
- Sonra yeniden karavana gidin ve kaçırılanların içinde bulunduğu makinenin huniye benzer kısmından blender'ınızın içindeki iksiri boşaltın.
- İşte kurtuldulaaaaar!
BU KADAR SUMA KARDEŞ HEPSİNİ YAZMAYA CALISTIM..
Saolasın çerkezkızı hepsini bulmuştum yalnızca aynanın orda ışığa tutulacağını bulamamıştım...
Ha birde sonuca şöylede ulaşabiliriz...Sihirbazın olduğu karavana gelince önce sopayı seçip karavana tıklayınca karavanın üstüne çıkıyoruz..Yoyoyu seçip boşluktan sarkıtınca sihirbazın ağzına oradaki iksir dökülüyo ve sihirbaz ateş böceğine dönüşüyor.Aşağıya inip dediğim işlemleri yapınca da çocuklar kurtluyor..Çok teşekkür ederim çerkezkızı..Şu aralar çok giremiyorum Parka submachinede size yetişirim inş..Kolay gelsin size....
ya arkadaşlar karavanın önünde kaldım. sopa derken neyi kastediyorsunuz? karavanın kapısı açılıyor sihirbaz çocuğu korkutuyor bi türlü içeri giremedim :(
hıı le labo maggie yazan binaya ait çubuğa tıklayıp alıcaz o çubuğu kullanarak karavanın tepesine çıkıp yoyoyu sarkıtıcaz. sonrada aşağı inip içeri girecez ve huniden iksiri dökücez.
Yorum Gönder