6 Mart 2008 Perşembe

Karşıya Geçirme - Strateji Oyunu


Oyun adı üstünde kahramanlarımızı karşıya geçirmek amaçlı, fakat kafanıza göre geçiremiyorsunuz bazı kurallar var, her seferinde ikişer kişi geçilebiliyor sandalın hareket edebilmesi için iki kişiden birinin anne, baba yada polis olması lazım, bu arada hırsızla aileden hiç kimse yanlız kalmamalı, baba olmadan anne erkek çocuklarla yanlız kalamaz aynı şekilde babada anne olmadan kız çocuklardan biriyle veya ikisiyle yanlız kalmamalı, sanırım yeteri kadar açıklama yaptım :) oynayanlara kolay gelsin,oynamayı düşünmeyenlerde bi denesin bence... Oynamak için Tıklayınız

8 yorum:

Adsız dedi ki...

dnzl kardeş oyun çok güzel, fakat oyunun altında nasıl kurtulacakları anlatılmış, bakmayayım diyorum ama merak işte :)))

dnzl dedi ki...

:) hilal kardeşim baktın madem bari buraya yazmasaydın :))

Adsız dedi ki...

kusura bakma dnzl kardeş :((((

Adsız dedi ki...

oyun güzel değil

Adsız dedi ki...

ben oyunu açamadım ma güzele benziyor puanım 10.

Adsız dedi ki...

iğrenç
bi oyunmuş bu kusura bakmayın

Adsız dedi ki...

süper ama altında sonucu yazmasa daha iyi olurdu ama olsun ben oynadım çok güzelmiş tebrikler

Adsız dedi ki...

iyiki yazmışlar altına yoksa kafayı yerdim